Мультимедійні засоби навчання (Середня освіта. Фізика)
Тип: На вибір студента
Кафедра: астрофізики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 24 | Стельмах О. М. | ФзО-41 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 24 | ФзО-41 | Стельмах О. М. |
Опис навчальної дисципліни
Дисципліна «Мультимедійні засоби навчання» є вибірковою з спеціальності 014 Середня освіта для освітньої програми бакалавра, яка викладається в 8 семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Мета: Оволодіти комплексом знань у сфері мультимедіа технологій, системами, збереження та відтворення текстової, графічної, звукової, відеоінформації, їх складових і набуття на основі цих знань практичних навичок та теоретичних знань, необхідних для творчого підходу в подальшій професійній роботі. Студенти вивчатимуть алгоритми створення сучасних мультимедійних продуктів; знайомитимуться з сучасними методами, технологією; комп’ютерними програмними, технічними засобами у сфері мультимедіа: графічних, текстових, звукових та відео-редакторів.
Курс формує такі загальні (ЗК) та спеціальні компетентності (СК):
Загальні компетентності:
- ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
- ЗК4. Здатність працювати в команді.
- ЗК8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.
Спеціальні компетентності:
- СК1. Здатність використовувати систематизовані теоретичні й практичні знання з фізики та методики навчання фізики у вирішенні професійних
завдань. - СК5. Здатність до організації та проведення шкільного фізичного експерименту із застосуванням всіх його видів в освітньому процесі з фізики.
- СК9. Здатність до формування в учнів ключових і предметних компетентностей та здійснення міжпредметних зв’язків.
Програмні результати навчання (ПРН), на досягнення яких спрямоване вивчення курсу:
- ПРН3. Знати та розуміти принципи, форми, сучасні методи, методичні прийоми навчання фізики та астрономії в закладах загальної середньої освіти (рівень базової середньої освіти).
- ПРН5. Уміти оперувати базовими категоріями та поняттями спеціальності.
- ПРН15. Володіти методикою проведення навчального фізичного експерименту, застосовувати всі його види в освітньому процесі з фізики.
- ПРН16. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання фізики та астрономії для виконання овітньої програми в базовій середній школі.
- ПРН19. Знати та розуміти зміст і особливості різних видів позакласної та позашкільної роботи з фізики і астрономії, володіти сучасними методами
й технологіями їх організації та проведення. - ПРН20. Володіти основами наукових досліджень, здійснювати самостійну експериментальну діяльність з фізики та методики навчання фізики з описом, аналізом та критичним оцінюванням експериментальних даних.
Рекомендована література
Базова література:
- Гуржій А.М. Мультимедійні технології та засоби навчання: навчальний посібник / А.М. Гуржій, Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, О.Л.Коношевський; за ред. академіка НАПН України Гуржія А.М. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2017. – 556 с.
- Гуржій А. М. Інформаційно-комунікаційні технології у професійно-технічній освіті: [монографія] / А.М. Гуржій, Р.С. Гуревич, М.Ю. та ін.; за ред. академіка НАПН України Гуржія А.М. У 2 частинах. – Ч. 1. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2016. – 412 с.
- Катунин Г.П. Основы мультимедийных технологий: Учебное пособие.
- Нєнов О.Л. Програмні засоби мультимедійних систем: Навчальний посібник. Частина 1. – Одеська національна академія харчових технологій, 2016. – 38 с.
- Робота в програмі Adobe Photoshop (конспекти уроків виробничого навчання) – К.:ДНЗ «ЦПО ІТПД», 2016 – 84 с.
- Мірошніченко В.О. Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності-історія) [текст] навч. посіб / за ред. Бохамова К.О. – К.: «Центр учбової літератури»,2015. – 296 с.
Допоміжна література:
- Литвинова С.Г. Хмарні сервіси Office 365: навчальний посібник / С.Г.Литвинова, О.М. Спірін, Л.П. Анікіна. – Київ.: Компринт, 2015. – 170 c. і іл. 213
Інформаційні ресурси