Іноземна мова (105 – Прикладна фізика та наноматеріали. ОП Комп’ютерні технології в прикладній фізиці)

Тип: Нормативний

Кафедра: кафедра іноземних мов для природничих факультетів

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
13Залік
23Іспит
33Залік
43Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
164ФзП-11(1)
ФзП-11(2)
264ФзП-11(1)
ФзП-11(2)
364ФзП-21(1)
ФзП-21(2)
464ФзП-21(1)
ФзП-21(2)

Опис навчальної дисципліни

Курс розроблено таким чином, щоб сформувати та розвинути у студентів англомовну професійну комунікативну компетентність на рівні, що відповідає B1 згідно з Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. Це передбачає оволодіння студентами англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій та соціально-культурній і професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок, комунікативних стратегій, а також формування у студентів здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку.

Зміст формування англомовної професійної комунікативної компетентності передбачає розвиток у студентів низки компетентностей: лінгвістичної, мовленнєвої та соціокультурної. Сформованість лінгвістичної компетентності майбутнього фахівця передбачає знання системи мови, її законів, правил та особливостей, а також її функціонування у процесі іншомовної комунікації. Мовленнєва компетентність полягає в опануванні студентами умінь говоріння, читання, аудіювання та письма. Зокрема компетентність у говорінні передбачає опанування уміннями монологічного та діалогічного мовлення. Лексична компетентність включає лексичні знання і
мовленнєві лексичні навички, граматична – граматичні знання і мовленнєві граматичні навички; фонологічна – фонетичні знання та мовленнєві слухо-вимовні навички. Основою соціокультурної компетентності є сформованість цілісної системи уявлень про національно-культурні особливості країни, мова якої вивчається. Розвиток соціокультурної компетентності на цьому етапі вимагає формування у майбутнього фахівця соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують його входження в іншомовне середовище і сприяють його соціалізації у ньому.

Рекомендована література

Основна література:
1. Heyderman E., May P. Cambridge Complete PET (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 239 p.
2. Evans V. Round Up 5. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2011.
Додаткова література:
1. Брона О.А., Сологуб Л.В., Цурковський О.Я. Англійська мова. Навчальний посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2010. – 340 с.
2. Ісаєва Г. Т., Комар Р. І., Веселівська С. М., Сологуб Л. В., Шумська О. А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів
неспеціальних факультетів університету. – 3-тє вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.
3. Ісаєва Г. Т. Improve your English. Посібник з англійської мови для самостійної роботи. – Львів: ПАІС, 2010.
4. Ісаєва Г. Т., Микитенко Н. О. Enjoy your Home Reading. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів
гуманітарного та природничого профілів. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2008.
5. Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B1. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.,
6. Redman, Stuart. English Vocabulary in Use. /Pre-intermediate – Intermediate/. – Cambridge University Press, 2003.
7.Longman Dictionary of Contemporary English. / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm. – Pearson Education Limited, 2003.

Інтернет ресурси.
1. https://learnenglish.britishcouncil.org/
2. https://ed.ted.com/
3. https://www.perfect-english-grammar.com/

Силабус:

Завантажити силабус

Силабус:

Завантажити силабус