Математичний аналiз (Середня освіта. Фізика)
Тип: Нормативний
Кафедра: вищої математики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 9.5 | Іспит |
2 | 5 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 48 | ФзО-11 | |
2 | 16 | ФзО-11 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 80 | ФзО-11 | |
2 | 48 | ФзО-11 |
Опис навчальної дисципліни
Дисципліна “Математичний аналіз” є нормативною навчальною дисципліною циклу професійної і практичної підготовки з спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика), яка викладається в 1, 2 семестрах в обсязі 14,5 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Предметом вивчення навчальної дисципліни “Математичний аналіз” є математичні поняття та методи диференційного та інтегрального числення функцій однієї та багатьох змінних, математичні поняття та методи теорії рядів. Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам основні поняття і висвітлити сучасний стан досліджень у сфері наук про землю, які потребують знань з вищої математики.
Мета вивчення навчальної дисципліни: володіння математичним апаратом математичного аналізу, який повинен бути достатнім для опрацьовування математичних моделей, засвоєння студентами базисних понять та методів дослідження, пов’язаних з подальшою практичною діяльністю фахівця; напрацювання навиків самостійного вивчення наукової літератури, дослідження прикладних проблем.
Курс формує такі загальні (ЗК) та спеціальні компетентності (СК):
Загальні компетентності:
- ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
- ЗК8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Спеціальні компетентності:
- СК2. Володіння математичним апаратом фізики у межах, достатніх для вивчення загального курсу фізики та її теоретичних курсів.
Програмні результати навчання (ПРН), на досягнення яких спрямоване вивчення курсу:
- ПРН14. Аналізувати фізичні явища і процеси на основі фізичних законів, теорій, принципів, із застосуванням відповідних математичних методів.
- ПРН18. Користуватися математичним апаратом фізики, застосовувати математичні та чисельні методи, що використовуються в курсі фізики базової середньої школи.
Рекомендована література
- Ковальчук Б.В., Шіпка Й.Г. Математичний аналіз. Частина 1: Навчальний посібник. − Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. − 270 с.
- Ковальчук Б.В., Шіпка Й.Г. Математичний аналіз. Частина 2: Навчальний посібник. − Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2004. − 282 с.
- Ковальчук Б.В., Шіпка Й.Г. Математичний аналіз. Частина 3: Навчальний посібник. − Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2006. − 184 с.
- Шкіль М.І. Математичний аналіз. Підручник. У 2-х ч. Ч.І. − К.: Вища школа, 1994. − 423 с.
- Шкіль М.І. Математичний аналіз. Підручник. У 2-х ч. Ч.І. − К.: Вища школа, 1994. − 423 с. Ч.ІІ. − К.: Вища школа, 1995. − 510 с.
- ЛяшкоІ.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз. У 2-х ч. Ч.І. − К.: Вища школа, 1992. − 495с. Ч.ІІ. − К.: Вища школа, 1993. − 375с.
- Лісевич Л.М., Бабенко В.В., Бокало М.М., Тріщ Б.М. Математичний аналіз у задачах і вправах: Вступ в аналіз. Диференціальне числення функцій однієї змінної. Київ, НМК ВО, 1993- 208 с.
- Лісевич Л.М., Бабенко В.В., Бокало М.М., Тріщ Б.М. Математичний аналіз у задачах і вправах. Київ, НМК ВО, 1993- 200 с.
- Лісевич Л.М., Бабенко В.В., Бокало М.М., Тріщ Б.М. Математичний аналіз у задачах і вправах. Львів, Вид. центр ЛНУ ім.Івана Франка, 2001-170 с.
- Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому анализу. − М.: Наука, 1990. − 624 с.