Методика викладання фізики у ЗВО (105 Прикладна фізика та наноматеріали (1.4). ОП Прикладна фізика та наноматеріали))
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної фізики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Конопельник О. І. | ФзПм-11 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 32 | ФзПм-11 | доцент Конопельник О. І. |
Опис навчальної дисципліни
Метою даного курсу є підготовка студентів до викладання курсу фізики у вищих закладах освіти на основі сучасних технологій навчання, а також до роботи в напрямі удосконалення змісту, форм і методів навчання фізики та проведення науково-методичних досліджень в галузі методики викладання.
Вивчення методики викладання фізики у вищих навчальних закладах базується на знаннях і вміннях студентів з курсів загальної фізики, педагогіки і психології вищої школи.
Рекомендована література
Базова:
- Пастернак Н.В., Конопельник О.І., Радковська О.В. Методика викладання фізики. Навчальні експерименти. Навчальний посібник. Львів: ЛНУ, 2007. – 112 с.
- В. В. Каплінський. Методика викладання у вищій школі: Навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Ніланд ЛТД», 2015 – 224 с.
- Кушнір Р.М. Загальна фізика. Механіки. Молекулярна фізика. – Львів, 2003. – 403 с.
- Антоняк О.Т. Загальна фізика. Основи електрики та магнетизму. – Львів, 2009. – 240 с.
- Стадник В.Й. Оптика. Елементи атомної та ядерної фізики. – Львів, 2009. – 336 с.
Допоміжна
- Савченко В. Ф. Методика навчання фізики в старшій школі – К.:«Академія», 2011. – 296с.
- С. У. Гончаренко, Н.В. Пастернак. Проблема підвищення теоретичного рівня освіти // Педагогіка і психологія. – К.: Педагогічна думка, 1998, №2. – С.16-29.